måndag 1 juli 2013

Läs-A-Lot - dag 2

Jag har läst 115 sidor i en vuxenbok idag! Yay me!

Curtis Sittenfelds SISTERLAND är bra så här långt, men jag har bara kommit en knapp tredjedel så känslan är fortfarande att den kan ta vägen typ vart som helst handlingsmässigt. På ett bra sätt. I då-kapitlen är huvudpersonen kvar på college och i nu-kapitlen börjar det snart rulla igång på riktigt tror jag.

Men så förvirrande när en karaktär kallas Vi och jag nästan varje gång läser det som ett svenskt pronomen!

Ska försöka hinna ytterligare något kapitel innan jag somnar.


2 kommentarer:

  1. Har precis suttit och kollat igenom din blogg och letat efter intressanta böcker. Har beställt flera stycken på bibblan och hoppas på mycket skön sommarläsning. Tack för alla tips! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yay! Kul att du hittade något som verkar intressant! :D

      Radera