söndag 12 maj 2013

Bibliotekarie eller clown

livstecken nummer 4

I Platsbanken står bibliotekarier och biblioteksassistenter precis ovanför cirkus- och varietéartister. Så lätt att klicka fel och annonserna är förvillande lika.

Något annat? Nä. Inte direkt.

INSURGENT är en väldigt tjock bok och det tar emot att dyka ner i den. När jag väl är inne i den kommer det förmodligen gå bra, men att börja... Att börja. Alltid ett problem.

Ansel Elgort har fått äran att förmedla the awesomeness of Augustus Waters i filmatiseringen av TFIOS och vi hoppas alla att han ska göra bra ifrån sig. Alla som inte hatar honom på förhand/dött av besvikelse vill säga. Det verkar finnas såna. Chill.

Något annat? Nä, nu får det räcka.






1 kommentar:

  1. Jag är säker på att han är en bra skådis and all men den filmatiseringen kommer jag inte att se. Finns inte en chans att den blir lika bra som boken och jag vill inte ha en besvikelse sammankopplat med den boken. Call me crazy men sån är jag :-)

    SvaraRadera