fredag 7 december 2012

Mitt nattduksbord


Bokskadad visade sitt nattduksbord för ett tag sen och här är mitt.


Mobilen och väckarklockan hjälps åt att väcka mig på morgonen (eller eftermiddagen som här där väckningen är inställd på fyra). Armbandsuret går jag sällan ut utan och glasögonen kan jag ALDRIG gå ut utan.
Dessutom några böcker som väntar på uppmärksamhet. Dash and Lily's Book of Dares som jag läser just nu. 13 Little Blue Envelopes och Miss Peregrine's Home for Peculiar Children kom hem från biblioteket senast och blir förhoppningsvis lästa innan de måste tillbaka. Underst ligger Antiloper som jag köpte på bokmässan förra året och fortfarande inte läst.



Hemliga hyllan där jag har några filmer, TV-serier, böcker och naturligtvis ett par trasiga hörlurar och fjärrkontrollen till min gamla TV.


Och så lådan där jag har min bokbok. Årets färg är ljusblå/turkosaktig.

(Nyårslöfte: bli bättre på att hantera min kamera.)

1 kommentar: