söndag 23 december 2012

Lucka 23 (tjuvstart på svarslämning)



Inte alls min vanliga kopp te
och oj, vad jag blir skrämd av gruppen PE!
Så här på dagen den fjärde advent,
vilket är ditt favoritelement?

Näst sista luckan är här!
Om du har hängt med kan du förmodligen räkna ut vad den sista bokstaven kommer att vara så därför ska jag ge dig chansen att svara redan idag och låta dig vara ledig under julhelgen.

Lämna en kommentar till det här inlägget där du skriver meningen du fått ihop följt av ett : och en fortsättning som du själv tycker passar.
Lämna också en mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.
Berätta också om du är intresserad av ett eventuellt andrapris i form av en gammal men opublicerad novell av John Green och en lektion i amerikansk historia från Maureen Johnson.

Du kan lämna ditt svar till och med 26 december. Dagen efter lottar jag fram och kontaktar vinnaren. Kom ihåg att vinster endast skickas inom Sverige.
Vinnaren får välja en av de 24 böckerna i kalendern, eller, om ingen av dem lockar, ett presentkort på 100 kronor hos Adlibris.
Hela listan med böcker presenteras den 27 december.

Tack så mycket för att du följt min kalender och GOD JUL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar