fredag 30 november 2012

Julkalendrar i bloggformat

Sista november idag och logiskt nog första december imorgon. Det innebär julkalender. I söndags nämnde jag två stycken, Nilmas bokhylla och Boken är tankens barn.
I Nilmas bokhylla kommer det att vara separata tävlingar med nya vinstmöjligheter varje dag och hos Boken är tankens barn kommer en större utlottning där man kan vinna en av de 24 juliga böckerna som presenteras i kalendern.
Sedan har jag upptäckt att också Bookshelf har en kalender planerad. Även där kan det tänkas bli tävling och annat smått och gott.
Dessutom kommer Johanna att dela med sig av sin novelläsning varje dag vilket jag hoppas kommer inspirera mig att prova på novellformatet.

Jag då?

Till skillnad från ovan nämnda har jag inte planerat något specifikt, men jag kommer att publicera inlägg varje dag fram till jul. Vissa inlägg blir mer juliga än andra och så kommer jag att dela ut gratisklappar i form av tips.
En annan målsättning jag har är att kommentera minst ett blogginlägg om dagen. Jag är nämligen sämst i världshistorien på att kommentera och det ska jag försöka ändra på. Så förhoppningsvis ses vi i december - både i min blogg och din!

1 kommentar:

  1. Tack för kalendertipsen och ser fram emot dina inlägg. Trevlig helg

    SvaraRadera