tisdag 10 juli 2012

Ibland tar det tid

Med förkunnandet "Ibland tar det tid" syftar jag inte på att det tagit snart två månader att läsa fem kapitel i Röda rummet, även om det stämmer. Nej, jag menar mina dåligt-samvete-böcker. Mina fram-och-tillbaka-till-biblioteket-böcker. Det kan ta extremt lång tid att komma till skott med en bok.

Som Splitter. I september förra året hade jag den hemma för första gången. I vintras lånade jag hem den igen tror jag. Men det är först nu jag och boken varit synkade och kunnat tillbringa lite kvalitetstid tillsammans.
Samma sak med Trasig soppa som jag trodde att jag skulle läsa i januari, februari och mars. Juli är de försummade böckernas månad.

Den jag läser just nu har också tagit lite tid att komma fram till, men nu har jag alltså börjat:

1 kommentar:

  1. tycker Cirkeln var rätt bra, har inte läst uppföljaren än :)

    SvaraRadera