söndag 3 juni 2012

Två böcker är redo att skickas

Jag har nu haft en totalt oövervakad dragning av vinnaren i min utlottning. (Jag borde förstås ha livestreamat på bambuser eller nåt hur jag satt och gjorde namnlappar som jag la i min zinkhink, skakade runt och sen drog upp den vinnande lappen, men jag har inte ens en fungerande kamera...)

Och den lyckliga vinnaren?

Deckarläsaren Anna som vill vidga sina vyer med Prom & Prejudice och The Geek Girl's Guide to Cheerleading.

Grattis Anna! Böckerna landar hos dig under veckan! :)

2 kommentarer:

  1. Tackar tack :)) Nu hoppas jag de kommer snart(att inte posten är seg bara för att det är sommar) för jag vill ha lite ny sommar läsning :)

    SvaraRadera
  2. En riktigt kul tävling - även om jag var en av de som inte deltog eftersom jag redan läst och sett filmatiseringar av Pride & Prejudice. ;)

    Svar: Jag kan tänka mig att många kan bli avskräckta av Holes, särskilt när man går på gymnasiet. Vissa är inte lika öppna för "barn- och ungdomsböcker" när allt man känner är att man har passerat den perioden. Nu kanske jag bara svamlar, men ja. Och jag håller med dig - såklart - i att den är sådär finurligt rolig. Bara sätt upp den på omläsningslistan, ja - wuho!

    SvaraRadera