torsdag 25 augusti 2011

Vad jag gjort på sommarlovet, del 2

Jag hetsslukade också några för många avsnitt av Pretty Little Liars trots att det enda som intresserade mig efter ett tag var Aria och Ezra (elev <3 lärare brukar vara vad som står till buds när man är en sucker för förbjuden kärlek men bara läser contemporary) och inte ens de var särskilt intressanta. Nej, nej, inte min typ av serie.
   Skönt ändå att hitta serier man INTE behöver titta på. Mina sommarserier hinner knappt ta slut förrän höstserierna startar. TV-tittande är ett heltidsjobb. Eller halvtids, men sen ska man hinna läsa böcker och plugga också. Fullt upp.
   Men när det kommer fram vem A är (det dröjer väl några säsonger) kan ni ju berätta det för mig så jag slipper grubbla ihjäl mig.

(Ja, det här är en bokblogg. Men Pretty Little Liars bygger visst på en serie böcker så det är lugnt. Kommer inte att plocka med dem hem från biblioteket.)

3 kommentarer:

  1. Åh, jag blir så arg när man aldrig får reda på vem A är! Kollar på avsnitten i takten som de sänds varje söndag här i Sverige.

    Men jag gillar serien!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig att det är ett heltidsjobb att titta på tv-serier. Nästan så att man begravs under allt som sänds. Farligt nöje!

    SvaraRadera
  3. Bra Clara, då litar jag på att du berättar för mig vem som är A när avslöjandets dag kommer :)

    Och Man: eller hur?! Dåligt betalt dessutom. Titta på TV-serier och sen ägna alldeles för mycket tid åt att angsta över att man tittar på för många TV-serier. Inte mycket tid över sen.

    SvaraRadera