måndag 29 augusti 2011

Förtydligande av köpstoppet

Jag kan ha uttryckt det som att det inte skulle köpas några böcker efter det ögonblicket som jag bestämde mig för att inte köpa några böcker.

Men det var ju dumt. Menade förstås från och med 1 september när bokhösten officiellt börjar.
   För igår upptäckte jag att David Levithans The Realm of Possibility bara kostade 19 kronor och kunde inte låta bli. Och eftersom en bok aldrig ska resa ensam (man lär sig så många kloka saker av bokbloggar!), beställde jag också Siobhan Vivians Not That Kind of Girl så att The Realm skulle få lite sällskap.
   Vivian är som tidigare berättat kompis med Jenny Han (Sommaren jag blev vacker etc.) och Morgan Matson (Fyra dagar, fyra nätter, eller som jag kallar den trots att jag läste på svenska, Amy and Roger's Epic Detour). Nyfiken, nyfiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar