måndag 25 juli 2011

Kära läsare

Jag ska försöka ta ledigt från Internet några dagar. (Med betoning på försöka. Inga garantier.) Eftersom jag inte orkat skriva och tidsinställa några inlägg kommer det att vara tomt här resten av veckan, men sen kommer jag tillbaka med Kristina, H och I och några tips om sommarböcker och andra funderingar.
   Under tiden kan ni väl låta bli att skriva något allt för intressant på era egna bloggar? För när jag kommer tillbaka tänker jag markera alla inlägg som lästa trots att jag inte läst dem och sen gå vidare. Om ni ändå känner er tvungna att skriva något intressant (ni kan väl inte låta bli förstår jag) som jag verkligen borde läsa, så kan ni alltid kommentera det här inlägget och tipsa mig.
   Ha det fint så hörs vi nästa vecka!
   Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar